Profesionalni razvoj zaposlenih je jedan od najvažnijih, ako ne i najvažniji zadatak svakog HR tima. Upravljanje ljudskim resursima uključuje:
Pored toga, potrebno je kontinuirano sprovoditi ove procese sa svakim novim zaposlenim, na način koji ne remeti timove, radne procese ili rezultate.
Kompanije neprestano usklađuju poslovanje sa tržišnim promenama pa je tako promena poslovnih planova sastavni deo života kompanije koji uključuje i promene ključnih ciljeva i očekivanih rezultata (OKR), kao i pokazatelja učinka (KPI) za svako odeljenje i tim. Ove promene je potrebno ispratiti i prilagođenim planovima profesionalnog razvoja zaposlenih u skladu sa novim poslovnim, ali i ličnim ciljevima zaposlenih. Osmišljavanje i organizovanje obuke zahteva iskusan HR tim, a čak i tada ostaje izazov sprovođenja i praćenja, posebno kada se radi o velikim timovima koji obuke pohađaju u različito vreme i sa različitih lokacija.
Koliko veliki HR tim mora da bude da bi se kvalitetno nosio sa ovakvim zadatkom?
Uz WAY2LRN – daleko manji nego što ste pomislili.
WAY2LRN nudi rešenje koje omogućava prilagođavanje obuka pojedinačnim ciljevima i potrebama organizacije. Analitički panel WAY2LRN omogućava HR timovima da identifikuju nedostatke u veštinama zaposlenih i dizajniraju personalizovane obuke. Na ovaj način svaki zaposleni dobija obuke koje su bitne za njegovu poziciju i karijerne planove.
Kako to izgleda u praksi?
Uzmimo za primer bankarski sektor i industriju finansija. U ovim sektorima HR menadžeri se fokusiraju na kontinuirani profesionalni razvoj i obuke koje obezbeđuju usklađenost sa zakonskim regulativama. U ovom slučaju najveći izazov jeste ravnomeran i jednak razvoj svih zaposlenih na jednakim pozicijama ali u različitim filijalama. WAY2LRN u ovom slučaju omogućava pristup centralizovanoj biblioteci svim zaposlenima. Tačnije, HR menadžeri mogu dodeliti jednu (jednaku) obuku svim zaposlenima na istoj poziciji u svim filijalama širom zemlje. To znači da se kvalitet obuke i šanse za profesionalni razvoj i kvalitet rada izjednačavaju za sve zaposlene. Takođe, uz WAY2LRN, pojedinac koji je promenio poziciju u firmi automatski dobija pristup obukama specifičnim za novu poziciju, jednom kada se promeni pozicija zaposlenog u WAY2LRN sistemu.
Ako uzmemo za primer neke od najvećih banaka koje posluju u našoj zemlji i imaju preko 3000 zaposlenih na oko 150 lokacija sa XY sistematizovanih radnih mesta – jasno je da su LMS sistemi za interne treninge, onboarding i bezbednosne i regulatorne obuke nephodni. Prednost WAY2LRN LMS sistema u odnosu na Excel praćenje treninga i obuka smo detaljno razložili OVDE.
Zahvaljujući svojim naprednim funkcijama WAY2LRN olakšava upravljanje profesionalnim razvojm zaposlenih. HR timovi koriste podatke iz analitike da bi prepoznali nedostatke u veštinama i organizovali obuke specifične za određene pozicije koje mogu da prilagođavaju jedinstvenim potrebama svakog zaposlenog. Različiti formati obuka i mogućnost konsultacija sa mentorima omogućava veće angažovanje i interakciju zaposlenih što podiže kvalitet učenja.
Za kompaniju: WAY2LRN pomaže kompanijama da usaglase obuke sa poslovnim ciljevima, čime razvijaju potencijale zaposlenih i postižu strateške ciljeve.
Za zaposlene: Zaposleni dobijaju korisnije i zanimljivije obuke, što im pomaže da budu zadovoljniji poslom i napreduju u karijeri.
Za HR timove: WAY2LRN smanjuje administrativno opterećenje HR timova, omogućavajući im da se posvete strateškom planiranju i upravljanju talentima.
„Automatizujte obuke, personallizujte iskustvo“WAY2LRN